jeremymak 當前離線
特級會員
冇落腳?點解咁高ISO? wingkps2 發表於 2016-12-1 23:55
TOP
chiman127 當前離線
Banned to post
大師叫到, 做野 1/20, F2.5, iso1600 唔好咁大力小 jeremymak 發表於 2016-12-1 23:33
手持夜景掂喎 chiman127 發表於 2016-12-2 00:10
個IS好有用 jeremymak 發表於 2016-12-2 00:16
aichun 當前離線
長老會員
咁都要隻手要夠定先得嘅 aichun 發表於 2016-12-2 05:44
仲未見過真身..如果真係細細支IS又掂...去旅行方便喎.. chiman127 發表於 2016-12-2 00:27
用ze21 反而炒粉 jeremymak 發表於 2016-12-2 08:02
自從入左xf10-24 就冇帶35is出旅行la jeremymak 發表於 2016-12-2 08:03
必思 當前離線
下次帶2套出去無抵觸...差2級玩法唔同 chiman127 發表於 2016-12-2 08:32