唔同野
calvin83 發表於 2019-4-7 00:26



   
魚大導揮金如土
必思 發表於 2019-4-7 00:42



    部野冇靜音快門GA....OH NO

TOP

部機最好設定一些自定鍵,好方便好多,我設定上鍵是改ISO,向下鍵是改EV



另外揀進階(標準)menu就不 ...
tolo2036 發表於 2019-4-6 23:01



    Y 佢個水平儀唔出來GE??

TOP

本帖最後由 tolo2036 於 2019-4-7 02:52 編輯
部野冇靜音快門GA....OH NO
我係小魚兒 發表於 2019-4-7 01:13



    有,是在scn場景mode,但不能教光圈,預設是用最大光圈

TOP

Y 佢個水平儀唔出來GE??
我係小魚兒 發表於 2019-4-7 01:18




有五種預設顯示攝影資料模式可以選擇, 每個都可以再精細任意自定, 入面就有BASIC SHOOTING INFO, DETAILED SHOOTING INFO, ON SCREEN BUTTONS, HISTOGRAM, ELECTRONIC LEVEL選項,

之後在五個中揀幾個常用的畫面, 以適合不同拍攝場合, 我TICK了2,3,5, 2是最有頭三個選項, 3是有埋ELECTRONIC LEVEL, 5是直接改光圈, 快門及其他資料, 在攝影時, 按INFO掣就可轉去下一個顯示畫面,

TOP

有,是在scn場景mode,但不能教光圈,預設是用最大光圈
tolo2036 發表於 2019-4-7 02:31



    連快門速度都轉唔到GE....

有五種預設顯示攝影資料模式可以選擇, 每個都可以再精細任意自定, 入面就有BASIC SHOOTING INFO, DETAI ...
tolo2036 發表於 2019-4-7 03:37



    但轉左, TICK 左佢都唔出黎
係唔係BUG 黎?

TOP

連快門速度都轉唔到GE....




    但轉左, TICK 左佢都唔出黎
係唔係BUG 黎? ...
我係小魚兒 發表於 2019-4-7 09:19


oh no

TOP

回覆 625# 我係小魚兒


    冇可能..你有冇睇說明書架.

TOP

我唔小心買左部M50 +22mm
我係小魚兒 發表於 2019-4-6 22:47



    下…估唔到你……鬼揞眼

TOP

唔入rp?
jeremymak 發表於 2019-4-6 23:13


答:貴

TOP

差緊電, 一陣試下先
淨係知冇晒D轉輪, 好難用
我係小魚兒 發表於 2019-4-6 23:17



    咁你又買?

TOP