打d?
jeremymak 發表於 2016-12-1 18:19



    係呀...去完鳳園見個天幾正先決定去影日落...

TOP

85 1.4 art都唔輕
jeremymak 發表於 2016-12-1 18:19



    啊....但用途唔同..唔鐘意打雀的話真係好少會帶出去

TOP

本帖最後由 chiman127 於 2016-12-1 19:14 編輯
點會呢?
必思 發表於 2016-12-1 18:21



    你唔見的人賣野好多都話長放防潮箱咩

TOP

你唔見的人賣人好多都話長放防潮箱咩
chiman127 發表於 2016-12-1 18:25



    佢地Copy&Paste,所以個個都係咁

TOP

走上去試左大白二加1.4x搭5d4, 嘩!

試左唔夠一分鐘, 手軟
mail4kawai 發表於 2016-12-1 13:48


睇黎你應該唔會入

TOP

點會呢?
必思 發表於 2016-12-1 18:21



    唔係你買/用,你梗係咁講

TOP

TOP

吹到咁勁
jeremymak 發表於 2016-12-1 22:25

E支真係勁...

TOP

E支真係勁...
calvin83 發表於 2016-12-1 22:39



    你有??

TOP

吹到咁勁
jeremymak 發表於 2016-12-1 22:25



    35又係要有的定焦...

TOP