等我要報阿 Acer 屈你係牛分身, 做瓜你之後, 我就唔駛再破財!
QE3 發表於 2013-10-30 16:53


消極抵抗 ,   咁係冇用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

大人對相機有認識, 好難唔黃!
QE3 發表於 2013-10-30 16:52



    好似我咁,兩枝定焦都擺係公司個防潮箱

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實你都唔好有份放毒, 什麼豬六小鋼炮輕巧一鏡走天涯!
QE3 發表於 2013-10-30 16:58



    咁係我老婆買唧,我都冇錢買

TOP

其實你都唔好有份放毒, 什麼豬六小鋼炮輕巧一鏡走天涯!
QE3 發表於 2013-10-30 16:58



    一鏡走天涯既感覺真係好好架

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好似我咁,兩枝定焦都擺係公司個防潮箱
必思 發表於 2013-10-30 16:59


好多人都係咁

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP