pc1668 當前離線
特級會員
等我要報阿 Acer 屈你係牛分身, 做瓜你之後, 我就唔駛再破財! QE3 發表於 2013-10-30 16:53
TOP
QE3 當前離線
Banned
必思 當前離線
大人對相機有認識, 好難唔黃! QE3 發表於 2013-10-30 16:52
y2kming 當前離線
其實你都唔好有份放毒, 什麼豬六小鋼炮輕巧一鏡走天涯! QE3 發表於 2013-10-30 16:58
好似我咁,兩枝定焦都擺係公司個防潮箱 必思 發表於 2013-10-30 16:59