其實真係影到...只不過唔清JA MA....講真GA
你30P 其實好多
你VCD 格式係320X240 ONLY
DVD 先 ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-21 18:22


今時今日VGA就一定係low quality la, 不過佢咁講野即係佢只係影相行先, 求其拍片囉
講真專業拍片投資一定大過專業影相好多, 而家先慢慢平民左姐

TOP

自動呀...
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

今時今日VGA就一定係low quality la, 不過佢咁講野即係佢只係影相行先, 求其拍片囉
講真專業拍片投資一定 ...
BB321 發表於 2012-6-21 19:34



    依個又係事實來既....以4K 來比

TOP

依個又係事實來既....以4K 來比
我係小魚兒 發表於 2012-6-22 00:35


sony部f65(usd$65000)可拍8k tim, 不過而家業界仲係玩緊4k先je

TOP

650D買得過呀!

TOP

本帖最後由 psuser 於 2012-6-22 15:27 編輯

想問下有冇人試過 canon 嘅原廠無綫飛燈發射+M mode。 auto iso 會唔會 lock 係 400 ?

TOP

50P畫面細緻d,但有機會因為太detail睇出黎反而似閉路電視
如果想電影重d其實應該用24/25P
不過50P既後製空間就會比較大

TOP

遲啲去上海stay 2個月想買返部dslr黎影相, 諗緊650d
如果連18-55, 做分期係咪都要去大舖做$7380?

TOP