240fps正喎
aichun 發表於 2019-3-18 22:46

m20p都得

TOP

剛在永X在花展攤位話今日訂,明日有得取。話在會埸訂有64gb卡優惠。重以為第一水已經俾人訂晒。

TOP

回復 52 #astronmartin

邊有咁多人買呀。

TOP

S10 個 UI 唔知點解做到咁,明明S9 都仲幾好睇
mail4kawai 發表於 2019-3-13 14:29



    我覺得S10影相總係有d怪怪地

TOP

差唔多SPEC同SIZE嘅FUJI XF10先$3K幾...真係要對GR有愛先買得落手

TOP

差唔多SPEC同SIZE嘅FUJI XF10先$3K幾...真係要對GR有愛先買得落手
acidrain 發表於 2019-3-19 22:14



    XF10....

咁我寧願買GR3 囉

TOP

回覆 56# ayacalip

價錢差成倍...

TOP

回覆 57# acidrain
情願入GR1 GRII都唔入XF10,支鏡麻麻唔夠SHARP

TOP

差唔多SPEC同SIZE嘅FUJI XF10先$3K幾...真係要對GR有愛先買得落手
acidrain 發表於 2019-3-19 22:14



    竟然有部咁GE 野...正WOR...抵玩
佢勁定GR II 勁?

TOP

剛在永X在花展攤位話今日訂,明日有得取。話在會埸訂有64gb卡優惠。重以為第一水已經俾人訂晒。 ...
astronmartin 發表於 2019-3-19 17:53


有冇人訂都成問題

TOP