今日收到電話通知,支鏡已經維修好可以去拎,之後去尖沙咀拎返支鏡,補返$870幾零件費,之後即時開始街拍試鏡,運作正常。

TOP

加返拎支鏡嗰陣啲相。

TOP

咁你應該整㗎啦?
整完放二手入L鏡
aichun 發表於 2016-9-27 14:49

支鏡係我嘅至愛,又點會整完拎去賣?

TOP

俾錢整得番喎
必思 發表於 2016-9-29 14:11

整完而家好正常

TOP

做咩唔順便識埋個靚女職員

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2016-10-12 22:03 編輯
做咩唔順便識埋個靚女職員
wingkps2 發表於 2016-10-12 21:33

人地唔想出鏡,我就有得佢啦,以下係我記得嘅一段對話:

我影支鏡,見個Canon 靚女職員縮一縮,之後....

Canon 靚女職員:你係咪想影支鏡,我驚(我個樣)入到鏡

我:係,不過影唔到你嘅(我比部機佢睇張相)。 就算係都唔怕啦,你咁靚!

Canon 靚女職員:唔好啦 . . .

TOP

回覆 56# harryytm


    哈.咁你剩機撩佢傾幾句嘛...好多野都係喧開始架.

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2016-10-12 22:12 編輯
回覆  harryytm


    哈.咁你剩機撩佢傾幾句嘛...好多野都係喧開始架.
wingkps2 發表於 2016-10-12 22:04


咁靚女又靚目,話唔定人地已經名花有主呢,算啦!我以後仲要上去試機,無謂嚇親人地第日撞見嗰陣面阻阻啦!

TOP

人地唔想出鏡,我就有得佢啦,以下係我記得嘅一段對話:

我影支鏡,見個Canon 靚女職員縮一縮,之後....
...
harryytm 發表於 2016-10-12 21:57



    聊女仔

TOP

聊女仔
WAI2 發表於 2016-10-12 22:11

證明我係直嘅

TOP