有冇人話我知CANON 有咩鏡好用/ 副廠都得...岩依部既....
我係小魚兒 發表於 2012-6-9 12:15



    平有窮人三寶, 中有小三元, 貴有大三元, 豐檢由人

TOP

平有窮人三寶, 中有小三元, 貴有大三元, 豐檢由人
kenkendee 發表於 2012-6-11 12:02



    分別係邊幾枝?

TOP

本帖最後由 BB321 於 2012-6-11 13:48 編輯
分別係邊幾枝?
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 13:04


窮: 18-55, 55-250, 50 1.8
小三元: 17-40, 24-105, 70-200 (全f4恆定)
大三元: 就係f2.8恆定, 你應該唔會睇
最重要係你留意返d鏡可能會有防震同冇防震版本, 差價可能會好大
另外canon的apsc係x1.6, 而起apsc上俾到24mm等效的標準zoom鏡應該得15-85呢支, 去買副廠鏡17mm/18mm起手個d會比nikon/sony窄少少, 呢樣留意返
站於apsc角度而言, 唔覺得canon鏡平, 可能你留返起m43都唔差, 視乎自己需求
m43一向係電子對焦環, 而家又搞電子變焦, 對想拍片的人係有好處, 你有冇睇最近m43出緊d乜鏡?

TOP

窮: 18-55, 55-250, 50 1.8
小三元: 17-40, 24-105, 70-200 (全f4恆定)
大三元: 就係f2.8恆定, 你應該唔 ...
BB321 發表於 2012-6-11 13:42



    我都研究緊...因為我想入枝M4/3 7-14...CANON 有冇咩超廣角鏡影風景..我6月尾去旅行LU

TOP

我都研究緊...因為我想入枝M4/3 7-14...CANON 有冇咩超廣角鏡影風景..我6月尾去旅行LU ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 13:44



10﹣22

TOP

我都研究緊...因為我想入枝M4/3 7-14...CANON 有冇咩超廣角鏡影風景..我6月尾去旅行LU ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 13:44


一定有, 不過唔夠你支7-14 wide而已

TOP

一定有, 不過唔夠你支7-14 wide而已
BB321 發表於 2012-6-11 13:51



    睇來如果我真係入7-14 留返係M4/3 可能都有好處...專心等GH3 我慳好多....

TOP

睇來如果我真係入7-14 留返係M4/3 可能都有好處...專心等GH3 我慳好多.... ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 13:52


canon仲有支ff用的fisheye, 會比你wide, 睇下介唔介意lor, 一萬蚊支

TOP

canon仲有支ff用的fisheye, 會比你wide, 睇下介唔介意lor, 一萬蚊支
BB321 發表於 2012-6-11 13:53



    好甘.... 留係M4/3 好似安全D....
M4/3 都有2枝貴野出

TOP

好甘.... 留係M4/3 好似安全D....
M4/3 都有2枝貴野出
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 13:57


再睇睇先囉, 睇埋gh3先啦, 應該都不遠矣
canon個新af system同non STF 鏡夾會點都仲係個謎
同埋如果care景深, 可以將個光圈值x crop factor(咁計係約數)去compare下到底apsc同m43實際光圈值差幾遠, 呢樣只係講緊景深, 唔關iso, 光圈, 快門值事

TOP