firecowgod 當前離線
中級會員
原帖由 chanpo123 於 2009-4-27 17:18 發表 好多人自以為是, 懶叻懶醒~~話咩, 人最重要/ 人豬俾部機皇你都無用等等. 如果係咁, d生產商仲駛咩繼續發展呀 同賽車一樣, 係==>賽車 F1 都係賽車, 唔係賽人 話之你冼拿, 俾部KART ...
TOP
killuakam 當前離線
Banned
新遺失戰艦 當前離線
永遠的Minolta D7D用家
Moderator
Reborn 當前離線
同學們,我們來得太晚了。
原帖由 Reborn 於 2009-4-27 22:38 發表 你都識講, 係外國攝影師 唔係呢度既器材派大師 前者要搵食, 影完要publish, 後者係身痕, 同毒男超頻心態無異
JingMing 當前離線
進階會員
rickee 當前離線
。貓巴士同學。
特級會員
原帖由 JingMing 於 2009-4-27 22:57 發表 係要作無謂標籤
原帖由 Reborn 於 2009-4-27 23:05 發表 有人對號入座