原帖由 chanpo123 於 2009-4-27 17:18 發表
好多人自以為是, 懶叻懶醒~~話咩, 人最重要/ 人豬俾部機皇你都無用等等.
如果係咁, d生產商仲駛咩繼續發展呀

同賽車一樣, 係==>賽車
F1 都係賽車, 唔係賽人
話之你冼拿, 俾部KART ...

我夠膽同你講 你/我跳上架F1度 應該連起步都起唔到..........(逃)

[ 本帖最後由 firecowgod 於 2009-4-27 21:38 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

工欲善其事, 必先利其器
當兩個人既技術相近, 手中既器材就會成為決勝關鍵

如果技術可以彌補器材不足, 咁各國既攝影師就唔會個個都拿住D3, 1D(s) 去影比賽
求奇拿住部24X 長炮DC 就得啦~

所以一張相既成功, 除左技術之外, 亦都唔好抹殺一部好相機既功勞

當然, 買相機唔會送技術, 唔好以為買左部機王就天下無敵

[ 本帖最後由 新遺失戰艦 於 2009-4-27 22:04 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Reborn 於 2009-4-27 22:38 發表

你都識講, 係外國攝影師
唔係呢度既器材派大師
前者要搵食, 影完要publish, 後者係身痕, 同毒男超頻心態無異


咁又唔好低估呢到用家既要求
好多人真係有需要先upgrade
你亦都唔敢保證每個人買Display card 都係為左行3D Mark

TOP

原帖由 Reborn 於 2009-4-27 22:38 發表


你都識講, 係外國攝影師
唔係呢度既器材派大師
前者要搵食, 影完要publish, 後者係身痕, 同毒男超頻心態無異


係要作無謂標籤

TOP

原帖由 JingMing 於 2009-4-27 22:57 發表


係要作無謂標籤

佢假設左係度(EPC FORUM)的影友都唔會用相機搵食

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Reborn 於 2009-4-27 23:05 發表
有人對號入座


如果大家傾下計都係對號入座…咁真係冇計了

TOP