昨日三張... 即將係嚟緊星期果個 "拉丁大巡遊" 個表演場地...
(至於每組有幾多分鐘表演時間就不得而知, 唔 ...
eriklai 發表於 2016-11-30 10:40


有意思...

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2016-11-30 22:20 編輯

如畫一様...

TOP

好畫一様...
manman1998 發表於 2016-11-30 22:04



     新sensor好好推

TOP

新sensor好好推
jeremymak 發表於 2016-11-30 22:08



    師兄好似係三門仔喎

TOP

師兄好似係三門仔喎
chiman127 發表於 2016-11-30 22:15



    大美督

TOP

大美督
jeremymak 發表於 2016-11-30 22:30



    我唔夠時間入去..唔係我都去左大美督

TOP

回覆 579# chiman127

其實如果係呢段時間過開來就好值我一睇,
專程就... 度掂酒店房都可以嘅, 因為都叫做一年一穫果隻就係了!

而巡遊如此影過一次咁大把, 但不論係未開 show 前同開始巡遊後都
唔係影得太順果下, 所以家陣連其他本地 "盛事" 如的巡行都少影咗,
而呢次相信最多都係做廣場觀眾多, 跟住隊伍影就多數唔會去就係了!

TOP

我唔夠時間入去..唔係我都去左大美督
chiman127 發表於 2016-11-30 22:58


坐van仔ja

TOP

走上去試左大白二加1.4x搭5d4, 嘩!

試左唔夠一分鐘, 手軟

TOP

走上去試左大白二加1.4x搭5d4, 嘩!

試左唔夠一分鐘, 手軟
mail4kawai 發表於 2016-12-1 13:48



咁em1ii 加384

TOP