cheap 野
t150-600 @552
f8, 1/320, iso4000
jeremymak 發表於 2016-11-28 00:19


色都靓

TOP

色都靓
manman1998 發表於 2016-11-28 12:57


Thx

TOP

昨日三張... 即將係嚟緊星期果個 "拉丁大巡遊" 個表演場地...
(至於每組有幾多分鐘表演時間就不得而知, 唔好似足上年一分鐘都唔知有冇
個情況... 唔係個個都會跟住個巡行去睇/去影... 至於上年個人就無跟亦無係現
場睇... 今年就唔知啦...)







謝謝觀看!!
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

昨日三張... 即將係嚟緊星期果個 "拉丁大巡遊" 個表演場地...
(至於每組有幾多分鐘表演時間就不得而知, 唔 ...
eriklai 發表於 2016-11-30 10:40



    請問係唔係澳門呀...係就無得睇

TOP

回覆 574# chiman127

yes...
就到時間過來睇都唔係大問題,
因為跟手今年個"光影節" 都係同日開鑼...

TOP

回覆  chiman127

yes...
就到時間過來睇都唔係大問題,
因為跟手今年個"光影節" 都係同日開鑼... ...
eriklai 發表於 2016-11-30 11:11



    正喎...可惜無時間..期待師兄靚相

TOP

回覆 576# chiman127

光影節就多數會影, 仲會去足幾日果隻;
個丁丁大巡遊就最多都係去到上面個會場睇,
影就窄窄地, 但事前花絮/記錄果 D 就年年都有影下就係了~~~

TOP



add brick

TOP

回覆  chiman127

光影節就多數會影, 仲會去足幾日果隻;
個丁丁大巡遊就最多都係去到上面個會場睇,
影就窄 ...
eriklai 發表於 2016-11-30 11:30


   未睇過呢個show...師兄記得影多的睇下呀

TOP

add brick
jeremymak 發表於 2016-11-30 20:52



    正拍
今日好正呀

TOP