cheap 野
t150-600 @552
f8, 1/320, iso4000

TOP

cheap 野
t150-600 @552
f8, 1/320, iso4000
jeremymak 發表於 2016-11-28 00:19



    正呀.....係邊度影呀

TOP

正呀.....係邊度影呀
chiman127 發表於 2016-11-28 08:46



    1月尾係加道你

TOP

1月尾係加道你
jeremymak 發表於 2016-11-28 09:48



    係喎....呢度都多野影呀

TOP

回覆 563# jeremymak


    係唔係加道理葛場?但冇虫...我上次去.搵唔到有虫

TOP

九垣租









TOP

回覆  jeremymak


    係唔係加道理葛場?但冇虫...我上次去.搵唔到有虫
wingkps2 發表於 2016-11-28 10:19



咁多野影

TOP

九垣租
chiman127 發表於 2016-11-28 10:28



    靚wor

TOP

回覆 566# chiman127


    好靚啊....ED先係嘛..

TOP

回覆 569# wingkps2


    回覆 568# jeremymak


THX

201512月尾去影...當時都幾多..唔知今年有無咁多

TOP