符碌 當前離線
進階會員
最高640 x 480 @ 30 fps 我係小魚兒 發表於 2012-6-21 18:17
TOP
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
明白 錄影白癡 psuser 發表於 2012-6-21 18:16
manman1998 當前在線
特級會員
G10幾多fps 符碌 發表於 2012-6-21 18:16
好唔掂 man哥你儲多d買FS700,我口頭上支持你,現金就支持唔到 符碌 發表於 2012-6-21 18:19
30 fps,玩埋影相飛埋燈,k幾 manman1998 發表於 2012-6-21 18:20
你買先 manman1998 發表於 2012-6-21 18:21
30fps太少唔得,玩FS700有240fps仲有1920x1080解像度 符碌 發表於 2012-6-21 18:21
我有咁多錢我即買,借埋比你玩都仲得,可惜我冇 符碌 發表於 2012-6-21 18:21
psuser 當前離線
中級會員
自己唔買叫人買咁矛 manman1998 發表於 2012-6-21 18:25