最高640 x 480 @ 30 fps
我係小魚兒 發表於 2012-6-21 18:17


好唔掂
man哥你儲多d買FS700,我口頭上支持你,現金就支持唔到

TOP

明白
錄影白癡
psuser 發表於 2012-6-21 18:16



    唔關事...正常唔多駛知..同埋可能我都有D講錯添....
不過就係影動態野用P
靜用I 就一定冇錯!!

你會問 有P 點解仲要有I
因為P 好晒位=.= 非常晒果隻....

TOP

G10幾多fps
符碌 發表於 2012-6-21 18:16

30 fps,玩埋影相飛埋燈,k幾

TOP

好唔掂
man哥你儲多d買FS700,我口頭上支持你,現金就支持唔到
符碌 發表於 2012-6-21 18:19

你買先

TOP

30 fps,玩埋影相飛埋燈,k幾
manman1998 發表於 2012-6-21 18:20


30fps太少唔得,玩FS700有240fps仲有1920x1080解像度

TOP

你買先
manman1998 發表於 2012-6-21 18:21


我有咁多錢我即買,借埋比你玩都仲得,可惜我冇

TOP

30 fps,玩埋影相飛埋燈,k幾
manman1998 發表於 2012-6-21 18:20



    其實真係影到...只不過唔清JA MA....講真GA
你30P 其實好多
你VCD 格式係320X240 ONLY
DVD 先係720X576
你係中間...你想像下個質素LOW

TOP

30fps太少唔得,玩FS700有240fps仲有1920x1080解像度
符碌 發表於 2012-6-21 18:21

FS700 千幾蚊? 有冇熱靴?

TOP

我有咁多錢我即買,借埋比你玩都仲得,可惜我冇
符碌 發表於 2012-6-21 18:21

自己唔買叫人買咁矛

TOP

自己唔買叫人買咁矛
manman1998 發表於 2012-6-21 18:25


你就買俾佢睇

TOP