唔會買
符碌 發表於 2012-6-21 18:08

實際D買部單鏡去佐敦谷

TOP

果部都拍到GA
我係小魚兒 發表於 2012-6-21 18:08


好似好大部喎

TOP

咁點解用 25fps 又唔係用你哋講緊嘅 60fps ?
psuser 發表於 2012-6-21 18:08



    果個係RENT出來既格式 令你係TV睇畫面流暢 而60FPS 係用來拍 拍完可以減速加速
但你用D 25FPS/24FPS 拍 咪減唔到速LOW....
原理就係 你1秒影25張相 同你1秒影59/60張相
60張相既情況下你可以剪接唔要最少30張都得
但你25張相就只可以 減1-2張走...唔係你就會覺得畫面起格...(依個係比喻)
實際係接近...但原理唔係咁...
另外 對人既肉眼 你有用FLASH 就知...12FPS 就已經有MOVE既感覺...姐係MOTION...
但你想個畫面多D野就一定要多D FPS 令佢更加順...

TOP

實際D買部單鏡去佐敦谷
manman1998 發表於 2012-6-21 18:11


但你要拍慢動作冇乜選擇喎

TOP

但你要拍慢動作冇乜選擇喎
符碌 發表於 2012-6-21 18:15



   
實際D買部單鏡去佐敦谷
manman1998 發表於 2012-6-21 18:11



    平平地買部600D/A57 咪夠LOW 用AE 一定整到...不過識唔識剪就另一回事=3=

TOP

明白
錄影白癡

TOP

但你要拍慢動作冇乜選擇喎
符碌 發表於 2012-6-21 18:15

G10

TOP

好似好大部喎
符碌 發表於 2012-6-21 18:13



    成億HKD WO+______+

TOP

G10
manman1998 發表於 2012-6-21 18:16


G10幾多fps

TOP

G10幾多fps
符碌 發表於 2012-6-21 18:16



    最高640 x 480 @ 30 fps

TOP