manman1998 當前在線
特級會員
唔會買 符碌 發表於 2012-6-21 18:08
TOP
符碌 當前離線
進階會員
果部都拍到GA 我係小魚兒 發表於 2012-6-21 18:08
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
咁點解用 25fps 又唔係用你哋講緊嘅 60fps ? psuser 發表於 2012-6-21 18:08
實際D買部單鏡去佐敦谷 manman1998 發表於 2012-6-21 18:11
但你要拍慢動作冇乜選擇喎 符碌 發表於 2012-6-21 18:15
psuser 當前離線
中級會員
好似好大部喎 符碌 發表於 2012-6-21 18:13
G10 manman1998 發表於 2012-6-21 18:16
G10幾多fps 符碌 發表於 2012-6-21 18:16