我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
又唔係咁大制作,前幾年D玩家(遙控)都有放片上網,其實都ok嘅,可能用DV拍都唔定 ... manman1998 發表於 2012-6-21 17:47
TOP
fs700,可以去到960fps,full hd仲可以有240fps,根本冇得比 符碌 發表於 2012-6-21 17:57
psuser 當前離線
中級會員
符碌 當前離線
進階會員
好覆雜 我好似見到啲電影用 24P ? psuser 發表於 2012-6-21 18:06
你找依部...咁我不如找拍BATMAN 果部成億既IMAX Camera 比=3= 我係小魚兒 發表於 2012-6-21 18:05
manman1998 當前在線
特級會員
搵到FS700價錢了,不過係淘寶,美國水貨賣人仔61000,我冇打多到,的確係五位數字 ... 符碌 發表於 2012-6-21 18:06
man哥唔係要慢動作拍片 符碌 發表於 2012-6-21 18:07
你買左未? manman1998 發表於 2012-6-21 18:08