本帖最後由 我係小魚兒 於 2012-6-21 18:08 編輯
又唔係咁大制作,前幾年D玩家(遙控)都有放片上網,其實都ok嘅,可能用DV拍都唔定 ...
manman1998 發表於 2012-6-21 17:47



    你想影果D 買部600D 夠...反而60D 拍片唔夠600D/650D 好
60D 係影相好ONLY

TOP

fs700,可以去到960fps,full hd仲可以有240fps,根本冇得比
符碌 發表於 2012-6-21 17:57



    你找依部...咁我不如找拍BATMAN 果部成億既IMAX Camera 比=3=

TOP

好覆雜
我好似見到啲電影用 24P ?

TOP

搵到FS700價錢了,不過係淘寶,美國水貨賣人仔61000,我冇打多到,的確係五位數字

TOP

好覆雜
我好似見到啲電影用 24P ?
psuser 發表於 2012-6-21 18:06



    其實你想知既WIKI 60P 60I 就會明
電影多數係25FPS

TOP

你找依部...咁我不如找拍BATMAN 果部成億既IMAX Camera 比=3=
我係小魚兒 發表於 2012-6-21 18:05


man哥唔係要慢動作拍片

TOP

搵到FS700價錢了,不過係淘寶,美國水貨賣人仔61000,我冇打多到,的確係五位數字 ...
符碌 發表於 2012-6-21 18:06

你買左未?

TOP

man哥唔係要慢動作拍片
符碌 發表於 2012-6-21 18:07



    果部都拍到GA

TOP

你買左未?
manman1998 發表於 2012-6-21 18:08


唔會買

TOP

咁點解用 25fps 又唔係用你哋講緊嘅 60fps ?

TOP