既然天氣暖返 D 就...





附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

既然天氣暖返 D 就...
eriklai 發表於 2016-11-13 11:37



    正呀

TOP

回覆 522# jeremymak

今日 "可能" 仲有...
不過風大咗... 會唔會~~~~

又, 呢件衫唔易著... 因為好易 "走位"...

而下星期比賽期間 "相信" 佢哋原班人馬都仲要咁樣著住開工...

TOP

回覆  jeremymak

今日 "可能" 仲有...
不過風大咗... 會唔會~~~~

又, 呢件衫唔易著... 因為好易 "走位". ...
eriklai 發表於 2016-11-13 11:57


Lol

TOP

既然天氣暖返 D 就...
eriklai 發表於 2016-11-13 11:37

師兄識揀, 大頭呢個最靚

TOP

回覆 525# mail4kawai

唔衹我... 現場個個都追住佢影...

又... 之前有派太陽傘 (?)... 無為意拎唔到, 但拎到都唔一定係好事,
因為多咗把傘又要揸機影就九成插死/督死身邊任何人~~~~

TOP

既然天氣暖返 D 就...
eriklai 發表於 2016-11-13 11:37


囡囡夠省鏡

TOP

阿邊個之前又話澳門行成日都冇野影

TOP

回覆 527# aichun

可惜今日無出場~~~

TOP

又出下今日影嘅相~~~







謝謝觀看!!
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP