必思 當前離線
特級會員
TOP
y2kming 當前離線
Banned
京 當前離線
進階會員
試過支10-30 ZOOM 對焦真係勁快 京 發表於 2013-10-30 00:13
老實講V仔對焦真係快過M仔九條街 必思 發表於 2013-10-30 02:41
tolo2036 當前離線
老實講V仔對焦真係快過M仔九條街 必思 發表於 2013-10-30 00:41
pc1668 當前離線
V仔肯出apsc sensor咪大賣囉,大把力狂fans用原廠鏡,又唔怕佢鎖鏡 tolo2036 發表於 2013-10-30 00:49
QE3 當前離線