咁wide落filter會黑角

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原來計咗安全期

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

試過支10-30 ZOOM
對焦真係勁快

TOP

試過支10-30 ZOOM
對焦真係勁快
京 發表於 2013-10-30 00:13



    老實講V仔對焦真係快過M仔九條街

TOP

老實講V仔對焦真係快過M仔九條街
必思 發表於 2013-10-30 02:41


比NEX都快

TOP

老實講V仔對焦真係快過M仔九條街
必思 發表於 2013-10-30 00:41



    V仔肯出apsc sensor咪大賣囉,大把力狂fans用原廠鏡,又唔怕佢鎖鏡

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2013-10-30 14:13 編輯
V仔肯出apsc sensor咪大賣囉,大把力狂fans用原廠鏡,又唔怕佢鎖鏡
tolo2036 發表於 2013-10-30 00:49


肯出apsc sensor, 一早買左

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP