BB321 當前離線
中級會員
以DSLR 應該都係佢最高...但都要睇邊部 唔係部部有 有D 得24 我係小魚兒 發表於 2012-6-21 17:41
TOP
符碌 當前離線
進階會員
學似記綠片D鳥慢鏡拍翼飛果D,車仔更係慢鏡沙塵滾滾咁 manman1998 發表於 2012-6-21 17:41
manman1998 當前離線
特級會員
果D用大機影...一定有60P GA....同埋可以連拍20張相 來用2秒 咁你就覺得好慢 如果大機果D 多數我地 ... 我係小魚兒 發表於 2012-6-21 17:43
man哥,介紹部好野比你,SONY NEX FS700 由1:26開始睇 符碌 發表於 2012-6-21 17:47
我第日有60D的話,睇我果D 500mm manman1998 發表於 2012-6-21 17:50
另外補充 符碌 發表於 2012-6-21 17:51
我果D manman1998 發表於 2012-6-21 17:53
咪又係相一張,又唔係片 符碌 發表於 2012-6-21 17:54