以DSLR 應該都係佢最高...但都要睇邊部 唔係部部有
有D 得24
我係小魚兒 發表於 2012-6-21 17:41


nex 5n打後的5, 6, 7系都有28mbps

不過又想請教下其實PAL(50/25)同NTSC(60/30)有分別嗎? 因為SONY起香港一定賣部PAL機, 香港廣播採用PAL制式, 搞到冇左30p, 另外亦都唔support 電影的24fps

TOP

學似記綠片D鳥慢鏡拍翼飛果D,車仔更係慢鏡沙塵滾滾咁
manman1998 發表於 2012-6-21 17:41


man哥,介紹部好野比你,SONY NEX FS700
由1:26開始睇
http://www.dslrnewsshooter.com/2 ... -videos-now-online/

TOP

果D用大機影...一定有60P GA....同埋可以連拍20張相 來用2秒 咁你就覺得好慢
如果大機果D 多數我地 ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-21 17:43

又唔係咁大制作,前幾年D玩家(遙控)都有放片上網,其實都ok嘅,可能用DV拍都唔定

TOP

man哥,介紹部好野比你,SONY NEX FS700
由1:26開始睇
符碌 發表於 2012-6-21 17:47

我第日有60D的話,睇我果D 500mm

TOP

TOP

我第日有60D的話,睇我果D 500mm
manman1998 發表於 2012-6-21 17:50


唔會比得上FS700,60D只能望塵莫及

TOP

我第日有60D的話,睇我果D 500mm
manman1998 發表於 2012-6-21 17:50


60D拍片同600D/650D只係一樣

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2012-6-21 17:55 編輯
另外補充
符碌 發表於 2012-6-21 17:51

我果D
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我果D
manman1998 發表於 2012-6-21 17:53


咪又係相一張,又唔係片

TOP

本帖最後由 BB321 於 2012-6-21 17:57 編輯
咪又係相一張,又唔係片
符碌 發表於 2012-6-21 17:54


影相唔同拍片, 兩件事, 所以相機始終都係相機
加上用canon=被迫手動

TOP