Sigma 12-24 f4 art好似都唔夠Laowa 12 f2.8 sharp.
calvin83 發表於 2016-11-8 09:01



    01有開箱

差邊位

TOP

回覆 484# calvin83
睇呢度好嚇人...
http://www.lenstip.com/index.php?test=obiektywu&test_ob=488
S 12-24,12mm 中心由f4到f8 都好差,樣本大部份門牌、車牌嘅字體都係矇查查 ,邊位都唔洗睇...

其實我唔係好信,咁點賣成皮野

TOP

回覆  calvin83
睇呢度好嚇人...

S 12-24,12mm 中心由f4到f8 都好差,樣本大部份門牌、車牌嘅字體都係矇 ...
NPNT 發表於 2016-11-9 11:11



    如果真係咁樣..支原廠想快的趺價都難

TOP

回覆  calvin83
睇呢度好嚇人...

S 12-24,12mm 中心由f4到f8 都好差,樣本大部份門牌、車牌嘅字體都係矇 ...
NPNT 發表於 2016-11-9 11:11

所以老蛙咪出支12去搶市場囉.

TOP

如果真係咁樣..支原廠想快的趺價都難
chiman127 發表於 2016-11-9 19:28



    開12k又係大瞻左

TOP

回覆 503# chiman127
我覺得無可能.... 仲差過支舊版

TOP

開12k又係大瞻左
jeremymak 發表於 2016-11-9 21:33



    如果做到50.4咁上下的話..咁就諗得過

TOP

回覆  chiman127
我覺得無可能.... 仲差過支舊版
NPNT 發表於 2016-11-9 22:02



    等師兄開箱報告

TOP

如果做到50.4咁上下的話..咁就諗得過
chiman127 發表於 2016-11-9 22:17



    5kg都似

TOP

等師兄開箱報告
chiman127 發表於 2016-11-9 22:18



    http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=244&t=4975457


01開12-24art

TOP