哦,咁明白哂
manman1998 發表於 2012-6-21 16:58



    你想清D 又拍到慢鏡既咪找一部有1920X1080 60P 既機 (不過好少有...) 好似SONY先有
5D MARK 3 都係30P 越多FPS 可以令慢動作更加順暢
不過正正常常以家都有好多1280X720 60P既DC了
如果你想整慢動作 千期唔好用I 要用P

TOP

你想清D 又拍到慢鏡既咪找一部有1920X1080 60P 既機 (不過好少有...) 好似SONY先有
5D MARK 3 都係3 ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-21 17:02

上面條遙控車片高唔高過1280X720?

I/P係設定定係部機的功能?

TOP

本帖最後由 我係小魚兒 於 2012-6-21 17:15 編輯
上面條遙控車片高唔高過1280X720?

I/P係設定定係部機的功能?
manman1998 發表於 2012-6-21 17:05



    可能高過都唔出奇 因為你RENT出來條片可以選唔到格式, UP上YOUTUBE
i/p 依樣野要睇你部機有冇...
正常部相機有得比你選
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

上面條遙控車片高唔高過1280X720?

I/P係設定定係部機的功能?
manman1998 發表於 2012-6-21 17:05


I/P 係要睇部機嘅格式 sup 唔 support

TOP

可能高過都唔出奇 因為你RENT出來條片可以選唔到格式, UP上YOUTUBE
i/p 依樣野要睇你部機有冇...
正 ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-21 17:11

咁唔怪得知你話要等耐D新機...

TOP

I/P 係要睇部機嘅格式 sup 唔 support
psuser 發表於 2012-6-21 17:13

550D或以後的幾大牌子OK嗎?

TOP

上面條遙控車片高唔高過1280X720?

I/P係設定定係部機的功能?
manman1998 發表於 2012-6-21 17:05


50i=25P
25P=一秒capture25格progressive
50i=將25P既資料變成隔行出,framerate x2
50i睇d動作快既野會流暢d,但定格會見到起牙
因為50i即係25P,如果將25P做慢鏡,例如慢一半,得返12格,睇出黎就會覺得好疾唔夠smooth

TOP

回復 505# manman1998


    其實 唔關事 依家好多機都有...你唔係要拍慢鏡 跟本30p 同60p 分別不大...
而我只不過得一筆錢 當然想買部好D JA MA....
GH2 已經有晒依D功能了....我等緊GH3 ONLY

TOP

回復 506# manman1998


    600D 550D 650D 都拍到 5D MARK 3 都有...
不過當然SONY 個FTS 高D

TOP

550D或以後的幾大牌子OK嗎?
manman1998 發表於 2012-6-21 17:20


唔明咩叫"幾大牌字 o 唔 ok "

TOP