我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
哦,咁明白哂 manman1998 發表於 2012-6-21 16:58
TOP
manman1998 當前在線
特級會員
你想清D 又拍到慢鏡既咪找一部有1920X1080 60P 既機 (不過好少有...) 好似SONY先有 5D MARK 3 都係3 ... 我係小魚兒 發表於 2012-6-21 17:02
上面條遙控車片高唔高過1280X720? I/P係設定定係部機的功能? manman1998 發表於 2012-6-21 17:05
psuser 當前離線
中級會員
可能高過都唔出奇 因為你RENT出來條片可以選唔到格式, UP上YOUTUBE i/p 依樣野要睇你部機有冇... 正 ... 我係小魚兒 發表於 2012-6-21 17:11
I/P 係要睇部機嘅格式 sup 唔 support psuser 發表於 2012-6-21 17:13
ahshing 當前離線
進階會員
550D或以後的幾大牌子OK嗎? manman1998 發表於 2012-6-21 17:20