jeremymak 當前離線
特級會員
個奶牌係貼上去架之嘛 mail4kawai 發表於 2016-11-8 09:08
TOP
wingkps2 當前離線
進階會員
eriklai 當前離線
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
上星期呢邊個車展... eriklai 發表於 2016-11-8 13:26
回覆 jeremymak 專家講左.話用左重衰,可惜 D人唔聽. wingkps2 發表於 2016-11-8 13:06
Sigma 12-24 f4 art好似都唔夠Laowa 12 f2.8 sharp. calvin83 發表於 2016-11-8 09:01
就快又到澳門賽車 mail4kawai 發表於 2016-11-8 13:57
Em1mark ii 加384 jeremymak 發表於 2016-11-8 19:01
就算真係會買都未派貨啦 mail4kawai 發表於 2016-11-8 19:02