個奶牌係貼上去架之嘛
mail4kawai 發表於 2016-11-8 09:08


就好似胸圍咁有用

TOP

回覆 491# jeremymak


    專家講左.話用左重衰,可惜 D人唔聽.

TOP

上星期呢邊個車展...





附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

上星期呢邊個車展...
eriklai 發表於 2016-11-8 13:26

就快又到澳門賽車

TOP

回覆 494# mail4kawai

對唔少本地人來講係嘈同塞車塞到傻嘅四日...

對車迷來講... 可能係不斷睇安全車同紅旗嘅四日~~~~~

對唔少車手... 可能係準備咗最少一年但係正式落場唔夠一分鐘嘅四日~~~~~~~

老實一句... 個人而言, 果四日都係做全職宅男好過...

TOP

回覆  jeremymak


    專家講左.話用左重衰,可惜 D人唔聽.
wingkps2 發表於 2016-11-8 13:06


Lol

TOP

Sigma 12-24 f4 art好似都唔夠Laowa 12 f2.8 sharp.
calvin83 發表於 2016-11-8 09:01



    Oh my god

TOP

就快又到澳門賽車
mail4kawai 發表於 2016-11-8 13:57



    Em1mark ii  加384

TOP

Em1mark ii  加384
jeremymak 發表於 2016-11-8 19:01

就算真係會買都未派貨啦

TOP

就算真係會買都未派貨啦
mail4kawai 發表於 2016-11-8 19:02



    cn 684 太CRAZY

下年先

TOP