回覆  s20012797
nikon 好似做開鏡防 ,無做機防....
原理都差不多,或者整個五軸鏡防俾大家一個驚喜  ...
NPNT 發表於 2018-7-6 20:32


今時今日無反冇IBIS好輸蝕喎

TOP

幾時出.我都幾其袋
wingkps2 發表於 2018-7-6 20:24


你儲定錢應該差唔多

TOP

唔會再來DL no more la.
calvin83 發表於 2018-7-6 22:53



    如果Sony唔供應Sensor比佢呢!

TOP

回覆 43# aichun
你唔好咁啦./

TOP

回覆 43# aichun
好簡單,仲有好多選擇,例如同三叔買...
我諗N記用家會更高興

TOP

回覆 45# NPNT
富士同***有技術合作

TOP

回覆  aichun
你唔好咁啦./
calvin83 發表於 2018-7-7 08:50



    我梗係希望唔會啦,始終百花齊放用家先至多選擇,起碼唔會比罪大玩晒

TOP

回覆  NPNT
富士同***有技術合作
calvin83 發表於 2018-7-7 08:53


奸狼有自己sensor廠鍾意點玩都得,力狂就真係要睇人面色,睇牌面始終差咁d

TOP

對FF都冇咩大興趣了.剩係睇下個機款J下就夠了.

TOP

對FF都冇咩大興趣了.剩係睇下個機款J下就夠了.
wingkps2 發表於 2018-7-7 09:54



    老虎會買俾你啦

TOP