前日入左x-t20 18-55kit

So far so good $8100

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
tompkyou 發表於 2017-8-14 20:34



    影多d相去蓋大樓

TOP

影多d相去蓋大樓
必思 發表於 2017-8-14 20:53


   
乜都唔識,整冧棟樓點算

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone

TOP

乜都唔識,整冧棟樓點算

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
tompkyou 發表於 2017-8-14 21:05



    我出得最多爛相都未怕

TOP

買呢部
一係影到一係影唔到

TOP

前日入左x-t20 18-55kit

So far so good $8100

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
tompkyou 發表於 2017-8-14 20:34



    恭喜晒

TOP

乜都唔識,整冧棟樓點算

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
tompkyou 發表於 2017-8-14 21:05


地基(靚相)咁好,邊有咁易會冧

TOP

回覆 40# tompkyou


    上youtube睇好似好正wo!!!!

TOP