我諗應該唔會只係a77 ff版掛,仲要同5d3 d800打,冇理由咁普通,最近出o個部rx100都已經係估佢唔到
不過 ...
符碌 發表於 2012-6-10 02:02


其實我既要求只係好簡單,就係唔好lock拍片ISO得3200或以下,追加返soundbar,headphone out,防震唔好crop畫面,拍片有得用clear image zoom,冇得用都起碼唔好連expand focus都冇(3年前既5D2甚至nex5n都有既功能),咁我就滿足喇...

TOP

其實我既要求只係好簡單,就係唔好lock拍片ISO得3200或以下,追加返soundbar,headphone out,防震唔好crop畫 ...
ahshing 發表於 2012-6-10 02:06


clear image zoom,a57好似已經有,其他野就真係唔知了,不過應該5n有o既都會有啦掛,唔通5n有o既a77冇咁搞笑,dv o個d降噪,sony不嬲有一手,部F3 ISO 6400都仲係好得,見到個比較,仲好過Panasonic AF103 ISO 350 o個時,根本sony好屈機,如果a99佢主力賣埋拍片,應該都唔會lock你ISO3200或以下掛,不過lock你都應該係商業上考慮多過技術上考慮,部單反咁好用,搵鬼買佢DV
sony都係要睇住5d3 d800黎打o既,應該唔會差得太離譜掛

TOP

回復 42# 符碌


    冇記錯傳緊a99有101點AF對焦點

TOP

回復  符碌


    冇記錯傳緊a99有101點AF對焦點
sk992034 發表於 2012-6-10 03:02


仲要全部係十字對焦點,比a77更靚o既evf

TOP

clear image zoom,a57好似已經有,其他野就真係唔知了,不過應該5n有o既都會有啦掛,唔通5n有o既a77冇咁搞笑 ...
符碌 發表於 2012-6-10 02:28


其實我部FS100同F3係同一粒sensor,開到ISO16000都仲係好得,haha
我又唔會期望a99會好似FS100/F3K咁,但起碼唔好好似而家得ISO1600咁過份咯

TOP

其實我部FS100同F3係同一粒sensor,開到ISO16000都仲係好得,haha
我又唔會期望a99會好似FS100/F3K咁,但起 ...
ahshing 發表於 2012-6-10 08:57


a99如果真係得2400萬像素,像素密度計起黎同apsc 1000萬像素冇乜分別,係奇怪d人點解會計到同1600萬像素一樣密度,如果粒sensor係新設計o既話,用今時今日個技術個雜訊控制應該會好正

TOP

a99如果真係得2400萬像素,像素密度計起黎同apsc 1000萬像素冇乜分別,係奇怪d人點解會計到同1600萬像素一 ...
符碌 發表於 2012-6-10 13:27



    http://cold0328.pixnet.net/blog/ ... 3%E4%B8%80%E8%85%B3

傳出來JA WO

TOP

傳出來JA WO
我係小魚兒 發表於 2012-6-10 13:32


不嬲SONY就係用謠傳o既方式黎傳d新聞出黎
SR1到SR5,SR5就最可信,可以話係確定左
(SR = Sonyrumor):
SR1=probably fake rumor
SR2=rumor from unknown sources
SR3=50% chance it is correct
SR4=rumor from known sources
SR5=almost certainly correct!

A99淨係記得8月發布係SR5,spec o個d好似係SR4

TOP

規格吸引
價錢唔吸引

TOP

看看以下條link, 對650D的新對焦系統,有清楚的介紹, 從文中的介紹, 新機個Video AF性能有大幅改進! 應該幾適合樓主的要求!!

http://info.xitek.com/wuji/201206/08-91286.html

TOP