提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我要忍
直到a750出為止
siupy 發表於 2010-4-13 17:40

同道中人 !!
不過我點都係要 8月5號先有得買....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

body不嬲都唔保值....
要保值真係買鏡....so far 我咁多支2手鏡都係平過依家市價....
係大菜同小白要供先 ...
蔥頭 發表於 2010-4-13 14:44



鏡都唔係支支保值,DC狂熱果邊,有d二手鏡都畀人壓價壓得好犀利。

TOP

係? 你對比過Canon Nikon同Sony相近既鏡既價格未
logistica 發表於 2010-4-13 13:42



   
Didn't think he means other brand.

Its like once you are in (DSLR) you are sucks in for more lens regardless of your system.

TOP

鏡都唔係支支保值,DC狂熱果邊,有d二手鏡都畀人壓價壓得好犀利。
FW河本鬼茂 發表於 2010-4-13 23:27


D二手佬收完高價賣

TOP

仲有吹虛炒作呢...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

副廠鏡就係
原廠好少畀人壓得好多
siupy 發表於 2010-4-14 10:24

新舊交替就會, 如小黑5, canon舊百微

TOP