最緊要係合適時候.....用合適器材.....冇理由幾時應該用咩器材都唔知...  就下下用 d3+Nikon AF-S Nikkor 600mm f/4D IF-ED II  

TOP

出個Post搞到師兄罵戰真的不好意思. 其實我係攝影初哥, DC影相都會手震,要按快門時忍住道氣先無咁震...請問係咪唔需要買Full Range相機 (好似要十幾萬) ? Full range DSLR同普通 DSLR 分別大D, 定係DSLR同普通DC仔的差距較大?

TOP

回覆 43# 的帖子

如果影相手震就係因為唔夠光引致快門速度大慢,一般要tune大iso同教大光圈keep到安全快門就可以
重有d tips,按shutter時除左忍住道氣之外重可以用自拍倒數,我以前試過咁樣可以差唔多1/15秒都唔手震

TOP

成像係最大分別

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 chanpo123 於 2009-4-27 17:18 發表
好多人自以為是, 懶叻懶醒~~話咩, 人最重要/ 人豬俾部機皇你都無用等等.
如果係咁, d生產商仲駛咩繼續發展呀

同賽車一樣, 係==>賽車
F1 都係賽車, 唔係賽人
話之你冼拿, 俾部KART ...

:funk: :funk: :funk: 真係要比個叻你

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

比部咩都冇得set的機仔你 影唔影到靚相真係勁睇運

利益申報:用f100fd 勁想換單反 我要set快門光圈啊

TOP

原帖由 chanpo123 於 2009-4-27 17:18 發表
好多人自以為是, 懶叻懶醒~~話咩, 人最重要/ 人豬俾部機皇你都無用等等.
如果係咁, d生產商仲駛咩繼續發展呀

同賽車一樣, 係==>賽車
F1 都係賽車, 唔係賽人
話之你冼拿, 俾部KART ...


你唔係以為攞住部專業機就會變大師下話?

TOP

原帖由 JingMing 於 2009-4-27 20:48 發表


你唔係以為攞住部專業機就會變大師下話?

如果係我就專業左好耐

TOP