當時你賣晒機,仲留支鏡喺度?
aichun 發表於 2016-10-31 16:54



    入左5d4

TOP

當時你賣晒機,仲留支鏡喺度?
aichun 發表於 2016-10-31 16:54

咩呀,你又攪錯哂人物??
  

TOP

大師入左一段日子
jeremymak 發表於 2016-10-31 16:53

大C係其他人

TOP

回覆 452# mail4kawai


   D大叔真係冇記性

TOP

咩呀,你又攪錯哂人物??
mail4kawai 發表於 2016-10-31 17:29


你岩岩先買5D4嘛,主力玩om機?

TOP

你岩岩先買5D4嘛,主力玩om機?
aichun 發表於 2016-10-31 17:47


5D4之前用M43, 再之前用Sony A7II

TOP

回覆  mail4kawai


   D大叔真係冇記性
wingkps2 發表於 2016-10-31 17:35


知你後生記性好啦

TOP

你岩岩先買5D4嘛,主力玩om機?
aichun 發表於 2016-10-31 17:47



    Om 影相

5d玩花樣

TOP

回覆  mail4kawai


   D大叔真係冇記性
wingkps2 發表於 2016-10-31 17:35



    開始有病徵

TOP

Om 影相

5d玩花樣
jeremymak 發表於 2016-10-31 19:38

兩部都係影相,只係有一部比較少帶出去啫

TOP