M3 + EF-M55200

TOP

今日帶左部mk4去美酒佳餚巡禮, 原來個大台有show睇, 仲要有太極樂隊演出, 睇到10點先走









135L嘅顏色表現唔錯~

TOP





我完全搞唔惦呢類相

TOP

回覆 433# jeremymak


    我完全有得睇就得

TOP

我完全搞唔惦呢類相
jeremymak 發表於 2016-10-31 00:49

呢類相都係影氣氛,我覺得要留返多啲現場環境入鏡好啲

TOP

回覆  jeremymak


    我完全有得睇就得
wingkps2 發表於 2016-10-31 00:50




咁IP7搞惦

TOP

呢類相都係影氣氛,我覺得要留返多啲現場環境入鏡好啲
mail4kawai 發表於 2016-10-31 00:51



    我想影到peter so 咁

TOP

回覆 432# mail4kawai

太極....  
我係樂迷

TOP

回覆  mail4kawai

太極....  
我係樂迷
NPNT 發表於 2016-10-31 01:07

一月會同温拿開show,  準備買飛啦

TOP

回覆 439# mail4kawai

溫拿..... 我無咁老

TOP