冇錯
話時話, 你用a55拍片覺唔覺鏡頭對焦有聲? 支kit鏡都唔算靜喎, 好靜既時候我試過係有d聲 ...
BB321 發表於 2012-6-12 16:47


用外置咪會離鏡頭遠左
應該可以減少錄到的聲

TOP

淨係打雀先間中用光影魔術手推光... 黑白雀/順逆光;測光仲難過對焦
manman1998 發表於 2012-6-12 17:36


黎,貼d改用鮮明風格又加少少對比銳利同飽和o既,用raw出o既,另外就一d由原本冇改野o既相直接用光影正片出o既唔同效果比較
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

最好要有 shock mount. 要全冇聲就要連AS都要熄埋, 又仲可以避免過熱!
QE3 發表於 2012-6-12 17:53


a57打後果d機影相有AS,但影片果個AS係電子防震,所以其實開唔開對散熱都唔大問題
印像中大部份流行的3.5mm mic都應該有shock mount
不論是Rode videomic,VMP,Sony CG50或是azden smx-10/2x,audio technica 9944等...

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2012-6-12 19:01 編輯

Nikon70-210鏡... 飲可樂張Canon 28-80鏡... 荷花大姑媽384,相機直出
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

TOP

650D STM liveview focus
psuser 發表於 2012-6-14 14:23

多謝分享。唔覺同普通DLSR有咩分別

TOP

本帖最後由 BB321 於 2012-6-14 14:42 編輯
650D STM liveview focus
psuser 發表於 2012-6-14 14:23


好似仲係慢過d5100/d3200....之前仲諗nikon今次有難

TOP

始終新嘢。好過冇嘅。
冀望改良

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP