usei 當前離線
特級會員
冇錯 話時話, 你用a55拍片覺唔覺鏡頭對焦有聲? 支kit鏡都唔算靜喎, 好靜既時候我試過係有d聲 ... BB321 發表於 2012-6-12 16:47
TOP
符碌 當前離線
進階會員
淨係打雀先間中用光影魔術手推光... 黑白雀/順逆光;測光仲難過對焦 manman1998 發表於 2012-6-12 17:36
QE3 當前離線
Banned
ahshing 當前離線
最好要有 shock mount. 要全冇聲就要連AS都要熄埋, 又仲可以避免過熱! QE3 發表於 2012-6-12 17:53
manman1998 當前離線
psuser 當前離線
中級會員
alexngai 當前離線
650D STM liveview focus psuser 發表於 2012-6-14 14:23
BB321 當前離線