E張R3  第一次用200600

TOP

E張R3  第一次用200600
wingkps2 發表於 2022-11-14 00:25

巧Q

TOP

回覆 16# wingkps2

我覺得輕巧過8568

8568伸返長 前組鏡重手好多

TOP

回覆 33# aaoo.


   咁正常係既 內對焦,但真係好長,我ed有冇車人仕,有d辛苦。

TOP

回覆  aaoo.


   咁正常係既 內對焦,但真係好長,我ed有冇車人仕,有d辛苦。 ...
wingkps2 發表於 2022-11-14 00:42

C記支600mm/F11個價值就係E度,手持都唔怕。

TOP

本帖最後由 aaoo. 於 2022-11-14 00:56 編輯

回覆 34# wingkps2

之前上去試完A92/A74+2868,手持1/60 做到7成命中 搞到我流晒口水

現在手上set野 完全無可能做到1/200秒 5成命中 下下上山都最小要單腳

有時手持落埋1.4  真係震過貓王  而家仲要戴住口罩 忍住呼吸打幾鏡 真係斷氣

TOP

我依幾日有D衝動想去入8568,結果今日瞓過龍

TOP

我依幾日有D衝動想去入8568,結果今日瞓過龍
manman1998 發表於 2022-11-14 00:54

不如你去收左樓主果支佢

TOP

不如你去收左樓主果支佢
calvin83 發表於 2022-11-14 01:03


我入死馬重果支

TOP

我入死馬重果支
manman1998 發表於 2022-11-14 01:09

健身馬

TOP