我等梗SONY APSC新機
一齊等.
wingkps2 發表於 2022-6-7 15:16



    好期待

TOP

我等梗SONY APSC新機
一齊等.
wingkps2 發表於 2022-6-7 15:16



    好似又傳有部新機, 用A9/A1 系統嘅APS-C

TOP

回覆 32# 我係小魚兒

新機預期叫價好高

TOP

回覆  我係小魚兒

新機預期叫價好高
usei 發表於 2022-6-7 20:27



    唔知啦, 估計可能都8月先出....
但點都好過用舊硬件嘅ZV 10嘅

TOP