咁再黎.
wingkps2 發表於 2017-10-1 11:23


第二張好似D850 Sharp D....但只185mm....即係支鏡申盡200mm軟?

TOP

咁再黎.
wingkps2 發表於 2017-10-1 11:23

冇問題

TOP

唔覺D850有問題喎

TOP

咁點算.........好煩.......不過....佢一開低D快門..就真係差好多.如安全快門.

TOP

本帖最後由 naomi 於 2017-10-1 11:46 編輯

下面嗰張開咗曝光補償
+0.33EV
同埋用左人像模式
可能會比較柔和

第一張係用標準模式

TOP

好似有少少偏移,整塊調焦板試下..

TOP

TOP

真心沒問題, 係味set左唔知咩野

TOP

重設部機用手動去比較啦

TOP

回覆 39# 必思


    佢今朝先重新設定過.

TOP