本帖最後由 NEO_HK 於 2015-4-9 00:15 編輯
我係幾嗰forum都未比人投訴警告過,但係閣下係到既警告記錄就真係麻麻。請不要作人身攻擊,我從來未投訴 ...
ChuckT 發表於 2015-4-8 23:54 
你知唔知我的警告記錄衰 , 肥貓給果張衰唔小心係水區打左粗口 , RIVA 好像AN區 , 玩EPC 有幾多人身家清白 , 警告記錄麻麻又點 , *** D垃圾打手AN區BAN 唔少 , 你要BAN 都好易 , 你咪投訴LO , BAN你先都未到我 , 你成日推***又踩其他品牌睇下邊個BAN先
一個3XXX POST 一個2XX POST |