和事佬MODE 兩個都唔好嘈 , 最大罪人係樓主 , 成日出貓話其他品種唔好 , 三星比較好 , 又給人捉到痛腳,  ...
NEO_HK 發表於 2015-4-8 19:29


我係幾嗰forum都未比人投訴警告過,但係閣下係到既警告記錄就真係麻麻。請不要作人身攻擊,我從來未投訴過任何人,好在今日嗰市靚, 唔想而家開始。
我有 Fuji 機, 係 Fuji 出 post 唔係踩場。

http://www.hkepc.com/forum/announcement.php?id=5#5
2.)發帖內容 - 與攝影或主題無關的回覆我們明白每一個品牌都會有自己的優點及缺點, 但請各會員刻制自己用詞
不要以垃圾, 廢物, 對別人或其他品牌挑釁等用語以免引起罵戰等不愉快事件, 所有罵戰或互相挑釁的帖子都會馬上鎖帖不作警告或事前通知

TOP

本帖最後由 NEO_HK 於 2015-4-9 00:15 編輯
我係幾嗰forum都未比人投訴警告過,但係閣下係到既警告記錄就真係麻麻。請不要作人身攻擊,我從來未投訴 ...
ChuckT 發表於 2015-4-8 23:54


你知唔知我的警告記錄衰 , 肥貓給果張衰唔小心係水區打左粗口 , RIVA 好像AN區 , 玩EPC 有幾多人身家清白 ,  警告記錄麻麻又點 , *** D垃圾打手AN區BAN 唔少 , 你要BAN 都好易 , 你咪投訴LO , BAN你先都未到我 , 你成日推***又踩其他品牌睇下邊個BAN先

一個3XXX POST 一個2XX POST

TOP

上面兩位師兄, 有咩問題可以考慮下用PM解決.

TOP

上面兩位師兄, 有咩問題可以考慮下用PM解決.
calvin83 發表於 2015-4-9 00:23


冇興趣同D 牛貓類人士PM , 叫返歸咪成日做出打手行為好過

TOP

上面兩位師兄, 有咩問題可以考慮下用PM解決.
calvin83 發表於 2015-4-9 00:23

唔識私低下解決,我明白係網上係會有啲咁既人,只可以不理會或搵版主調停。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP