650D,1080P時最多得30P,仲有A57有得比你全手動拍片,拍片時仲有得峰值對焦 ...
符碌 發表於 2012-6-9 16:53


TOP

用左60D對焦....
5D3個測光....
換左粒digi5....
每秒去番5FPS
1800萬像CMOS係新的....
TOUCH MON.....
SONY先有的 Multi Shot Noise Reduction....

峰值對焦, 1/3 級ISO 要crack firmware先有.

TOP

650D,1080P時最多得30P,仲有A57有得比你全手動拍片,拍片時仲有得峰值對焦 ...
符碌 發表於 2012-6-9 16:53



    姐係A57 好D?

TOP

姐係A57 好D?
我係小魚兒 發表於 2012-6-9 21:54



剩計VIDEO AF
SONY依然比CANON優勝

TOP

拍片,canon就算把啦
符碌 發表於 2012-6-9 16:27


60D好多師傅用緊,其實我試過覺得都幾好
5D3直頭係超班,可惜我冇錢轉會

TOP

60D好多師傅用緊,其實我試過覺得都幾好
5D3直頭係超班,可惜我冇錢轉會
ahshing 發表於 2012-6-10 01:11


你有nex dv仲洗乜轉

TOP

你有nex dv仲洗乜轉
符碌 發表於 2012-6-10 01:34


FS100太重,唔方便,上唔到steadicam(要用鐵甲威龍先得),上track條track又唔夠力
所以單反係有佢地既優勢
btw,FS100既super35=/=135FF,FS100其實都係APS黎,5D3既FF景深同FS100比又係兩回事

TOP

FS100太重,唔方便,上唔到steadicam(要用鐵甲威龍先得),上track條track又唔夠力
所以單反係有佢地既優勢
b ...
ahshing 發表於 2012-6-10 01:46


等A99啦你
仲諗住叫你買pmw-f3

TOP

等A99啦你
仲諗住叫你買pmw-f3
符碌 發表於 2012-6-10 01:51


F3更加唔係我杯茶,唔係E mount架,同埋過100k,太貴喇
a99就一定會等了,但如果a99只係一部a77既FF版,咁我肯定會好失望

TOP

F3更加唔係我杯茶,唔係E mount架,同埋過100k,太貴喇
a99就一定會等了,但如果a99只係一部a77既FF版,咁我肯 ...
ahshing 發表於 2012-6-10 01:57


我諗應該唔會只係a77 ff版掛,仲要同5d3 d800打,冇理由咁普通,最近出o個部rx100都已經係估佢唔到
不過a99仲可以有乜強化到
a77已經有全手動拍片,又有峰值對焦,唔通淨係加返大個buffer可以連拍多d,對焦點就應該係加硬,evf應該就更加靚,唔通都搞防水防塵?或者拍片可以拍到超慢動作?更多o既拍片特效?

TOP