chungsm 當前離線
想買就去買
Moderator
你大隻嘛~ 支50-100成1.5Kg, 支1835又8百, 部80D又7百, 支600EX-RT又4百, 一支腳, 一個袋, 即係果日唔 ... mail4kawai 發表於 2016-10-17 13:00
TOP
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
拖箱囉 chungsm 發表於 2016-10-17 13:02
去做Job咩~ 去旅行我一定係孭backpack 響香港重d嘅話頂一日半日都冇咩大問題嘅, 但會影響心情~ :loveli ... mail4kawai 發表於 2016-10-17 13:11
我旅行都拖箱 香港就背囊 chungsm 發表於 2016-10-17 13:14
我d野會放響酒店, 出街只會帶一至兩支鏡 mail4kawai 發表於 2016-10-17 13:21
必思 當前離線
好辦法 一個箱加一個backpack可以乜都帶晒 必思 發表於 2016-10-17 14:15
jeremymak 當前離線
一枝半枝重都唔係大問題,但通常都唔會剩係拎一枝先係大問題 必思 發表於 2016-10-17 11:40
其實,加個鏡童就得 mail4kawai 發表於 2016-10-17 14:20