你大隻嘛~
支50-100成1.5Kg, 支1835又8百, 部80D又7百, 支600EX-RT又4百, 一支腳, 一個袋, 即係果日唔 ...
mail4kawai 發表於 2016-10-17 13:00


拖箱囉

TOP

拖箱囉
chungsm 發表於 2016-10-17 13:02




去做Job咩~ 去旅行我一定係孭backpack
響香港重d嘅話頂一日半日都冇咩大問題嘅, 但會影響心情~

TOP

去做Job咩~ 去旅行我一定係孭backpack
響香港重d嘅話頂一日半日都冇咩大問題嘅, 但會影響心情~ :loveli ...
mail4kawai 發表於 2016-10-17 13:11


我旅行都拖箱
香港就背囊

TOP

我旅行都拖箱
香港就背囊
chungsm 發表於 2016-10-17 13:14


我d野會放響酒店, 出街只會帶一至兩支鏡

TOP

我d野會放響酒店, 出街只會帶一至兩支鏡
mail4kawai 發表於 2016-10-17 13:21


不過都係要睇去什麼地方,帶咩機和鏡

TOP

拖箱囉
chungsm 發表於 2016-10-17 13:02



好辦法
一個箱加一個backpack可以乜都帶晒

TOP

好辦法
一個箱加一個backpack可以乜都帶晒
必思 發表於 2016-10-17 14:15

其實,加個鏡童就得

TOP

一枝半枝重都唔係大問題,但通常都唔會剩係拎一枝先係大問題
必思 發表於 2016-10-17 11:40


Em1mk2加 奶1848
其實好輕巧

富士xt2加 1848 係差唔多weight下 就短左一圈

TOP

其實,加個鏡童就得
mail4kawai 發表於 2016-10-17 14:20



呢個方法更加好

TOP

你大隻嘛~
支50-100成1.5Kg, 支1835又8百, 部80D又7百, 支600EX-RT又4百, 一支腳, 一個袋, 即係果日唔 ...
mail4kawai 發表於 2016-10-17 13:00


5d4 小小白is +24-70l ii 會唔會輕d?

TOP