呢個位點去?係咪美荷樓山路上?
aichun 發表於 2016-10-17 06:51



   死路一條唔會錯的

TOP

可惜唔夠wide
jeremymak 發表於 2016-10-17 00:56



    得閒去多次

TOP

回復 343 #chiman127

而且支鏡太重又係另一個問題,所以85L唔響我個target list入面

不過,其實都放低哂啲target喇

TOP

回復 chiman127

而且支鏡太重又係另一個問題,所以85L唔響我個target list入面

不過,其實都放低哂啲tar ...
mail4kawai 發表於 2016-10-17 09:34


Target可以隨時拎番起

TOP

明知故問。
calvin83 發表於 2016-10-17 07:51


唔係呀,真係唔識,只不過見到有條山路,估下咋

TOP

息川鳥
jeremymak 發表於 2016-10-17 08:11



    thx

TOP

回覆 353# mail4kawai


    重的確係死罪。。但人就係咁。。唔用過唔心息

TOP

回覆  mail4kawai


    重的確係死罪。。但人就係咁。。唔用過唔心息
chiman127 發表於 2016-10-17 11:25


一枝半枝重都唔係大問題,但通常都唔會剩係拎一枝先係大問題

TOP

我不知幾鐘意色馬對殘幅f/1.8Art... 兩支加埋2kg 到

TOP

我不知幾鐘意色馬對殘幅f/1.8Art... 兩支加埋2kg 到
manman1998 發表於 2016-10-17 12:43



你大隻嘛~
支50-100成1.5Kg, 支1835又8百, 部80D又7百, 支600EX-RT又4百, 一支腳, 一個袋, 即係果日唔計自己其他野都要孭成十幾磅上身

TOP