mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
唔買番O記果支>? calvin83 發表於 2016-10-16 18:07
TOP
今日都好好燒wor jeremymak 發表於 2016-10-16 18:42
eriklai 當前離線
進階會員
jeremymak 當前離線
嗰支等多排先啦,6K可以諗 mail4kawai 發表於 2016-10-16 18:06
原意係今日出去影晚覆... 不過... 就... 無去就係了, 係街到睇到個 紅霞都幾靚下~~~~ 新嘅未有, 用舊嘅頂 ... eriklai 發表於 2016-10-16 19:07
必思 當前離線
Uw 加大光圈 仲有機身防 好似機好 可惜16-35 2.8 冇 T15-30又ma ma 地 jeremymak 發表於 2016-10-16 19:08
我唔識玩Ultra Wide, 每次入親都冇好結果 mail4kawai 發表於 2016-10-16 19:10
今日舊雲厚過棉被,伍點幾已經冇太陽 必思 發表於 2016-10-16 19:09
12 on m43 都唔係 好wide Toiut 12 用落富士都唔算勁wide jeremymak 發表於 2016-10-16 19:13