我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
唔洗轉,冇乜點見過有人由無反轉去單反大機,因為真係冇乜呢個必要 符碌 發表於 2012-6-12 14:50
TOP
其實呢, 有d平d, 有d貴d, 有d人專係捉住人地貴d那支講, 又唔講下有咩平喎, 就係咁囉 按自己需求, 睇下有 ... BB321 發表於 2012-6-12 14:50
pvchan 當前離線
中級會員
不如睇下70-300L同70-300G咩價 貴?SONY一定唔係咩鏡都貴過人,加價前已經見到成班唔睇價錢o ... 符碌 發表於 2012-6-12 14:47
符碌 當前離線
進階會員
點解呢...@@? 單反出來既色效果好似好勁 我係小魚兒 發表於 2012-6-12 14:52
70-300L 有 is 同70-300G 冇防震 點比較呢? pvchan 發表於 2012-6-12 14:53
BB321 當前離線
哦...咁姐係CANON 平均好D? 我係小魚兒 發表於 2012-6-12 14:53
一來tune,二來鏡頭,鏡頭都好影響發色下 符碌 發表於 2012-6-12 14:53
psuser 當前離線