唔洗轉,冇乜點見過有人由無反轉去單反大機,因為真係冇乜呢個必要
符碌 發表於 2012-6-12 14:50



    點解呢...@@? 單反出來既色效果好似好勁

TOP

其實呢, 有d平d, 有d貴d, 有d人專係捉住人地貴d那支講, 又唔講下有咩平喎, 就係咁囉
按自己需求, 睇下有 ...
BB321 發表於 2012-6-12 14:50



    哦...咁姐係CANON 平均好D?

TOP

不如睇下70-300L同70-300G咩價
   
貴?SONY一定唔係咩鏡都貴過人,加價前已經見到成班唔睇價錢o ...
符碌 發表於 2012-6-12 14:47


70-300L 有 is 同70-300G 冇防震 點比較呢?

TOP

點解呢...@@? 單反出來既色效果好似好勁
我係小魚兒 發表於 2012-6-12 14:52


一來tune,二來鏡頭,鏡頭都好影響發色下

TOP

70-300L 有 is 同70-300G 冇防震 點比較呢?
pvchan 發表於 2012-6-12 14:53


SONY枝枝都有防震,唔點知比較了,又唔洗硬食會減低質素o既防震鏡片

TOP

哦...咁姐係CANON 平均好D?
我係小魚兒 發表於 2012-6-12 14:53


唔係...你見我又捉返canon貴個d講, 跟住佢就避開喇, 明la...
sony機防插minolta d鏡都有防震都冇人consider架, 用canon就要買is版本(如有)先有防震, 價錢又貴一截, 又係冇人講

TOP

一來tune,二來鏡頭,鏡頭都好影響發色下
符碌 發表於 2012-6-12 14:53



    姐係要入M4/3既鏡...?

TOP

唔洗轉,冇乜點見過有人由無反轉去單反大機,因為真係冇乜呢個必要
符碌 發表於 2012-6-12 14:50



咁呢樣我諗佢要轉
但唔係而家。。。當佢攞咗獎。要再進一步効果時。就要上大機。始終 m4/3 鏡頭都有啲限制

TOP

其實呢, 有d平d, 有d貴d, 有d人專係捉住人地貴d那支講, 又唔講下有咩平喎, 就係咁囉
按自己需求, 睇下有 ...
BB321 發表於 2012-6-12 14:50


有一個system d鏡係平通街: Minolta
不過已經俾 sony 食左

TOP

70-300L 有 is 同70-300G 冇防震 點比較呢?
pvchan 發表於 2012-6-12 14:53


不如你搵支冇防震既70-300L(如果有)去比囉, 影d相震過貓王都唔駛理架啦

TOP