wingkps2 當前離線
進階會員
TOP
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
回覆 我係小魚兒 SONY機有APSC MODE wingkps2 發表於 2022-6-7 11:32
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
應該會減像素, 同一樣X 1.5? A7 IV 會變幾多像素? 我係小魚兒 發表於 2022-6-7 12:10
usei 當前離線
特級會員
回覆 我係小魚兒 APSC mode IV 14M RIV ~24M RIV 像素同普通 APSC 機差不多 , 要影超遠時可直接用 APSC ... usei 發表於 2022-6-7 13:24
nelsonlee130 當前離線
無APSC機身又何必買APSC鏡 雞先定蛋先 nelsonlee130 發表於 2022-6-7 15:04
必思 當前離線