回覆  calvin83
除左拍片,影相都有些少分別,
除左顏色取向,對比、細節、測光都唔太一樣  ...
NPNT 發表於 2017-9-9 20:21



    聽人講真係冇乜用,最好買黎試,唔岩放咗佢,岩就留用

TOP

a6300二手大約4800,a6000就2000鬆d
如果M43我見GX85其實都ok啊
又唔覺M43真係咁差,1"既RX100/RX10都大把人用啦,M43塊sensor都仲要大d

TOP

a6300二手大約4800,a6000就2000鬆d
如果M43我見GX85其實都ok啊
又唔覺M43真係咁差,1"既RX100/RX10都大把 ...
ahshing 發表於 2017-9-9 20:52

一部A6300等於兩部A6000

via HKEPC Reader for Android

TOP

睇價錢做人。唔啱價既。咁多c 兄推乜機都係得個講字。
a6000 ok.我當時都用佢。只要唔怕舊款就ok 啦 .

TOP

一部A6300等於兩部A6000  

via HKEPC Reader for Android
p535software 發表於 2017-9-10 08:31


如果對拍片有要求,a6300貴果double係物有所值既
如果剩影相,a6000都好夠用,買黎玩timelapse燒快門抵到爛

TOP

回覆 18# calvin83

事實係. 你畀到人有三分之二感覺例如1:1, 3:2, 就已經成功.

有時候, 既然旅行機做得好好. 噉單反機或傳統機背既意味究竟係為左咩野?

對我而言可能只為左 感覺, 雜聲少, 或因為經營好似笑波子噉既頻道先會用上.  香港有啲作風好似美國噉樣. 唔留面. 不過, 總有人適應到, 但數目有限.

TOP