aichun 當前離線
長老會員
唔熟Nikon. calvin83 發表於 2016-10-22 22:18
TOP
wingkps2 當前在線
進階會員
manman1998 當前離線
特級會員
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
問老鏡野,你應該可以好快答到 aichun 發表於 2016-10-22 22:26
必思 當前離線
kennethchong 當前離線
中級會員
樓主剩係換機唔換鏡? 必思 發表於 2016-10-22 22:40
師兄係咪有興趣~ kennethchong 發表於 2016-10-22 22:49
我得Nikon DC,岩唔岩? 必思 發表於 2016-10-22 22:51