唔熟Nikon.
calvin83 發表於 2016-10-22 22:18


問老鏡野,你應該可以好快答到

TOP

回覆 20# aichun


    下年6月就買到.

TOP

Nikon 好似去到D7x00 for Ai/Ais 有測光

當年D40 CCD for Ais... 非常銳利(壞電腦D相冇哂)

TOP

問老鏡野,你應該可以好快答到
aichun 發表於 2016-10-22 22:26

等我學埋Leica, 應該主流ge老鏡都知得七七八八.

TOP

樓主剩係換機唔換鏡?

TOP

樓主剩係換機唔換鏡?
必思 發表於 2016-10-22 22:40


    師兄係咪有興趣~

TOP

師兄係咪有興趣~
kennethchong 發表於 2016-10-22 22:49



    我得Nikon DC,岩唔岩?

TOP

我得Nikon DC,岩唔岩?
必思 發表於 2016-10-22 22:51

朋友只考慮DSLR

TOP