回覆 20# harryytm

我果時想引誘美國佬之嘛,㸃之引佢唔到引左成班其他師兄

TOP

我都係推M仔,唔通我又係打手?
harryytm 發表於 2015-4-7 00:32


你唔係,你會唔會人地講一句唔啱聽都未知係贊定彈既你都接受唔到丫?
http://www.dchome.net/forum.php? ... page%3D1&page=2

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2015-4-7 02:34 編輯
你唔係,你會唔會人地講一句唔啱聽都未知係贊定彈既你都接受唔到丫?
DMAN 發表於 2015-4-7 02:01

Nikon D750都係咁,去荃灣廣場試過部M3,好似有野會Lock住唔會咁易反到個Mon,不過這個設計比我有啲唔多耐用的感覺,還是可向內反的舊式反Mon設計好啲,可以防Chimping。

TOP

回覆 22# DMAN

果位唔係長注C區抽水新力友咩?

TOP

我唔識佢亦唔知咩新力友,我只知呢度唔係專區,分黨分派有贊冇彈我就當打手
我自己有nikon,sony,fuji,samsung機,我亦成日插sony,咁我又係咩友...

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2015-4-8 07:31 編輯

回覆 25# DMAN

果個叫 香港用家,長注C區做類似牛牛個角色,莫拜新力的(唔知有冇玩相機)

我比得錢買的就是愛機,貨比三家才會入手(我窮)... 不必理人㸃睇,我淨覺你常覺新力天下無敵

TOP

回覆  DMAN

果個叫 香港用家,長注C區做類似牛牛個角色,莫拜新力的(唔知有冇玩相機)

我比得錢買的就是 ...
manman1998 發表於 2015-4-8 07:25


原來係妄想証...唔buy c牌既就係新力友同牛
但嚮呢d什區永遠都有贊冇彈排除異己就肯定冇討論空間,只有鬧交
人用canon你用canon用到咁其實都幾可憐,算啦唔咗你對住你d愛機打J,還掂你都唔係影相架啦

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2015-4-8 13:23 編輯

回覆 27# DMAN

不如唔好口舌之爭啦,講番影相好嗎?

我有注明嫁,用旦散... 影爛相,版主唔閂我之嘛
唔好高登化依度好冇?

TOP

回覆  DMAN

不如唔好口舌之爭啦,講番影相好嗎?

我有注明嫁,用旦散... 影爛相,版主唔閂我之嘛
唔好高 ...
manman1998 發表於 2015-4-8 13:19
原來係妄想証...唔buy c牌既就係新力友同牛
但嚮呢d什區永遠都有贊冇彈排除異己就肯定冇討論空間,只 ...
DMAN 發表於 2015-4-8 11:49

和事佬MODE 兩個都唔好嘈 , 最大罪人係樓主 , 成日出貓話其他品種唔好 , 三星比較好 , 又給人捉到痛腳, 你們兩個都冇出貓同踩其他品牌 , 樓主就成日專登踩其他品牌 , 又係DCHOME F區踩F品牌抬垃圾品牌 , 有個垃圾區給他自HIT 又要成日走去踩場 , 兩個正常人以和為貴 , 文兄愛玩鏡同機(給樓主拉落水姐) , DMAN 都係愛玩機之人 ,

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2015-4-8 20:47 編輯

回覆 29# NEO_HK

好,全部人大家和氣生財;眾樂樂... 有心人冇爛相

TOP