回覆 DMAN
不如唔好口舌之爭啦,講番影相好嗎?
我有注明嫁,用旦散... 影爛相,版主唔閂我之嘛
唔好高 ...
manman1998 發表於 2015-4-8 13:19  原來係妄想証...唔buy c牌既就係新力友同牛
但嚮呢d什區永遠都有贊冇彈排除異己就肯定冇討論空間,只 ...
DMAN 發表於 2015-4-8 11:49 
和事佬MODE 兩個都唔好嘈 , 最大罪人係樓主 , 成日出貓話其他品種唔好 , 三星比較好 , 又給人捉到痛腳, 你們兩個都冇出貓同踩其他品牌 , 樓主就成日專登踩其他品牌 , 又係DCHOME F區踩F品牌抬垃圾品牌 , 有個垃圾區給他自HIT 又要成日走去踩場 , 兩個正常人以和為貴 , 文兄愛玩鏡同機(給樓主拉落水姐) , DMAN 都係愛玩機之人 , |