A09都唔錯 , 衰在冇VC ,EF 24-70 f/4 L IS 個價都幾頂引 , 我比多1.8K 買TAMRON 支2470重好 ...
NEO_HK 發表於 2013-10-23 09:54


平鏡吊住來用我會推入住二手 ef  24-85 usm , 大約85-90% 24-105 質素,但輕好多先
反正都係用定焦多的話 不防諗諗

利申: 24-85 用家

TOP

其實係另有原因會咁急買

因為鋪話如果我買白盒kit 可以三日內同佢同差價買
如果24-105 係4xxx
咁我放a09 咁補2xxx 變L

TOP

是咁的
見條魚用得咁開心


最近收到奸狼續保5D2 $1850

我彩佢都 :o)
用左Ching

同一招

5D2放$9k5
$11xx ...
rx78_nt-1 發表於 2013-10-23 01:34


你又用epc 某ching換機大法?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我兩枝都有, 講畫汁, 24105L 贏哂啦! 我覺得枝 2485 得七成功力倒, 不過勝在有菲林味~ ...
QE3 發表於 2013-10-23 16:11



    唉,GG 李刀油

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我兩枝都有, 講畫汁, 24105L 贏哂啦! 我覺得枝 2485 得七成功力倒, 不過勝在有菲林味~ ...
QE3 發表於 2013-10-23 16:11



    乜野叫菲林味?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔數碼咪菲林 Law!
QE3 發表於 2013-10-23 16:59



    咁數碼菲林呢?

TOP

回復 27# 必思


    個色濃D...

TOP