crazyleaf 當前離線
Banned
TOP
kazami00 當前離線
進階會員
呢部影印機牌大傻瓜好似要六千幾? QE3 發表於 2013-5-29 11:13
i_djinn 當前離線
特級會員
X100s or GR is better.... Mitsume 發表於 2013-5-29 10:42
Mitsume 當前離線
唔識打中文, 剩係識用手冩板~ .. ...
我反而想 6D + 定焦, 輕便玩...哈哈...不過可惜無閃光燈... D600 又話有顆粒.. 如果你想玩袋裝, 咁就唔 ... i_djinn 發表於 29/5/2013 13:38
avbee 當前離線