1755 d 色係好好多。。

TOP

17-55

TOP

原帖由 enn 於 7/9/2009 01:09 發表


係, 一代鏡皇就此被人遺忘. 2手價仲直插至谷底. 可憐.

Agreed, 幾年前D人當佢神咁拜, 一講"鏡皇"就知係佢
而家好似冇咩人講佢"鏡皇"囉

TOP

咪就係因為D人成日都話"遲D"要上FF, 人人都去買24-70. 無左17-23呢段都照插去D300度當KIT, 影大合照就行到老遠影以為好好ZOOM. 不過都好, 2手價有時見到6K幾就有. 抵到喊.

TOP

enn 兄,大把追器材,大把人云亦云既人,更大把一知半解,識小小扮代表既人

講真,你可以點呀?

或者換轉我咁,得閒帶部 DC 仔出去影返 D 正相,仲要影到無人相信係用 DC 仔影出黎,係唔係咁仲更加正,更加自豪,更有虛榮感?

TOP

17-55 啦, 我都用緊.

我身邊好多人都係 16-85 轉 17-55.

TOP

原帖由 我係一舊雲 於 2009-9-8 15:30 發表
enn 兄,大把追器材,大把人云亦云既人,更大把一知半解,識小小扮代表既人

講真,你可以點呀?

或者換轉我咁,得閒帶部 DC 仔出去影返 D 正相,仲要影到無人相信係用 DC 仔影出黎,係唔係咁仲更加正,更加自豪,更有虛榮感?


我部dc仔好舊, s45來的. iso 50 既noise仲勁過我部d40 iso1600. 基本上下午12點影相都會有noise. 個閃燈又壞壞地下下都full power出力. 小弟真係無能為力用佢影得好了.

TOP

原帖由 enn 於 8-9-2009 21:16 發表
我部dc仔好舊, s45來的. iso 50 既noise仲勁過我部d40 iso1600. 基本上下午12點影相都會有noise. 個閃燈又壞壞地下下都full power出力. 小弟真係無能為力用佢影得好了.


咁我部都叫好小小既
Canon A95, 除左個外殼底部較花之外,其他都仲好好地

TOP