原帖由 我係一舊雲 於 2009-9-8 15:30 發表 
enn 兄,大把追器材,大把人云亦云既人,更大把一知半解,識小小扮代表既人
講真,你可以點呀?
或者換轉我咁,得閒帶部 DC 仔出去影返 D 正相,仲要影到無人相信係用 DC 仔影出黎,係唔係咁仲更加正,更加自豪,更有虛榮感?
我部dc仔好舊, s45來的. iso 50 既noise仲勁過我部d40 iso1600. 基本上下午12點影相都會有noise. 個閃燈又壞壞地下下都full power出力. 小弟真係無能為力用佢影得好了.  |