De_N_N_iS 當前離線
攝影,是和自己對話
進階會員
原帖由 新遺失戰艦 於 2009-1-30 13:15 發表 spec 都唔算out 就講雙十字對焦, 暫時係得Sony 同埋OM 先有 5fps, 3" 640x480 LCD, 真係唔見得邊一方面特別out 除左無live view (不過針無兩頭利)
TOP
DeathSon 當前離線
特級會員
原帖由 De_N_N_iS 於 2009-1-30 13:21 發表 冇拎 mon 既 lv..要黎有d
zeroken 當前離線
ahshing 當前離線