原帖由 新遺失戰艦 於 2009-1-30 13:15 發表


spec 都唔算out
就講雙十字對焦, 暫時係得Sony 同埋OM 先有
5fps, 3" 640x480 LCD, 真係唔見得邊一方面特別out
除左無live view (不過針無兩頭利)

冇拎 mon 既 lv..要黎有d

TOP

原帖由 De_N_N_iS 於 2009-1-30 13:21 發表

冇拎 mon 既 lv..要黎有d


唔係o既~影macro都有用

TOP

原帖由 新遺失戰艦 於 2009-1-30 13:15 發表


spec 都唔算out
就講雙十字對焦, 暫時係得Sony 同埋OM 先有
5fps, 3" 640x480 LCD, 真係唔見得邊一方面特別out
除左無live view (不過針無兩頭利)

A900都沒LIVE VIEW..都系5FPS 3" 640X480 LCD  都沒人話OUT

TOP

真係唔明,點解影相器材都要有in-out之分
你地越玩越花巧,我就越玩越簡樸,haha

TOP