回覆  必思


    梗係..我個5G.點做BLACKUP
wingkps2 發表於 2016-10-16 16:26



    用電腦做安全d

TOP

我諗我買下一部.你都唔知買未...
wingkps2 發表於 2016-10-16 14:21



    你下一部想買咩機?

TOP

回覆 282# aichun


    隨機喇.

TOP

回覆 281# 必思


   電腦點做?我唔識有E樣野

TOP

8卦問下
點解冇人入12.4?

TOP

回覆 283# wingkps2
即係  隨(便買部)機?

TOP

回覆  必思


   電腦點做?我唔識有E樣野
wingkps2 發表於 2016-10-16 16:42



    裝iTunes,平時插部機自動backup,唔知點解呢幾日去到一半就話disconnected

TOP

8卦問下
點解冇人入12.4?
jeremymak 發表於 2016-10-16 16:44

你係唔係入錯樓?

TOP

回覆 287# 必思


    哦..我未試過啊.我又試下先,

TOP

你係唔係入錯樓?
calvin83 發表於 2016-10-16 16:46

好明顯啦

TOP