psuser 當前離線
中級會員
邊有咁貴, $10xxx 啦 BB321 發表於 2012-6-12 14:29
TOP
pvchan 當前離線
細菜加左價個定價都唔夠紅圈24-105 魔鬼魚 發表於 2012-6-12 14:22
符碌 當前離線
進階會員
我都唔知 有D唔捨得佢地.... 張相好耐之前拍片影,,,, 我係小魚兒 發表於 2012-6-12 13:35
Nikon Canon年年加價,你唔知咩 符碌 發表於 2012-6-12 14:30
Nikon Canon年年加少少 Sony 一次過加突 pvchan 發表於 2012-6-12 14:34
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
小魚器材大曬冷,話說你仲多過我 有呢部,唔洗買入門單反喎 符碌 發表於 2012-6-12 14:34
BB321 當前離線
細菜左價好狼由 4800 (官價:5380) 加到 6500(官價:7990) 紅圈24-105 係 FF 鏡當然貴過 細菜dt鏡 ... pvchan 發表於 2012-6-12 14:32
兩年一次左右la, 今年c/n都冇動作, 搞到sony好樣衰 BB321 發表於 2012-6-12 14:31
咩AR....都冇咩器材... 都唔夠你一枝鏡貴... 我係小魚兒 發表於 2012-6-12 14:36