邊有咁貴, $10xxx 啦
BB321 發表於 2012-6-12 14:29


我當然講緊官價

TOP

細菜加左價個定價都唔夠紅圈24-105
魔鬼魚 發表於 2012-6-12 14:22


細菜左價好狼由 4800 (官價:5380) 加到 6500(官價:7990)
紅圈24-105 係 FF 鏡當然貴過 細菜dt鏡

TOP

我都唔知


有D唔捨得佢地....
張相好耐之前拍片影,,,,
我係小魚兒 發表於 2012-6-12 13:35


小魚器材大曬冷,話說你仲多過我

有呢部,唔洗買入門單反喎

TOP

Nikon Canon年年加價,你唔知咩
符碌 發表於 2012-6-12 14:30


Nikon Canon年年加少少
Sony 一次過加突

TOP

Nikon Canon年年加少少
Sony 一次過加突
pvchan 發表於 2012-6-12 14:34


未加之前,都市傳說話SONY最貴,衣家就變左加左先貴
加完,個價咪又係同返C N差唔多

TOP

小魚器材大曬冷,話說你仲多過我

有呢部,唔洗買入門單反喎
符碌 發表於 2012-6-12 14:34



    咩AR....都冇咩器材...
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
都唔夠你一枝鏡貴...

TOP

細菜左價好狼由 4800 (官價:5380) 加到 6500(官價:7990)
紅圈24-105 係 FF 鏡當然貴過 細菜dt鏡 ...
pvchan 發表於 2012-6-12 14:32


呢支係加得太多, 不過canon有同類級數鏡咩?仲有你都未答我c 17-55 幾多錢?

TOP

兩年一次左右la, 今年c/n都冇動作, 搞到sony好樣衰
BB321 發表於 2012-6-12 14:31


半年就加一次

TOP

需然細菜個價貴少少。但 sony 對客戶照顧周到。買唔起大仲有枝細
C 就話用唔起就唔好用。要用就買 FF 鏡

TOP

咩AR....都冇咩器材...

都唔夠你一枝鏡貴...
我係小魚兒 發表於 2012-6-12 14:36


我枝鏡好平炸喎
24-85先1000左右,70-210/4先1800左右

TOP