整到la...唔該晒...
咁點set佢影d相冇咁淡?清晰+2?
我係小魚兒 發表於 2012-6-12 12:55


加強對比, 飽和度睇下

TOP

真係慘。收埋人哋咁耐。
但呢啲 setting 對 raw 冇用
psuser 發表於 2012-6-12 12:55



    對唔住ar>< 我從來唔用依d野>.........<
我對部機都唔住....只識用最冇用既m mode><

TOP

加強對比, 飽和度睇下
BB321 發表於 2012-6-12 12:58



    好的...聽日出街影相試試...會做過用左同唔用既比較
真係唔該晒

TOP

對唔住ar>< 我從來唔用依d野>.........<
我對部機都唔住....只識用最冇用既m mode> ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-12 12:59


我都冇用呢啲功能㗎。因為我淨係影 raw
出電腦先再轉 jpg

TOP

我都冇用呢啲功能㗎。因為我淨係影 raw
出電腦先再轉 jpg
psuser 發表於 2012-6-12 13:01



    我聽日會試下用依d 功能 唔加ps 下會唔會令d相冇咁淡...thx

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  我係小魚兒

嘩, 冇上黎半日, 吹左十幾版! 好熱烈啊!
QE3 發表於 2012-6-12 13:06



    係AR 佢地好關心我唔識用部相機...
而事實上我真係唔識用我部相機=3=

TOP

找到啦...唔該晒...我會好好學習用果幾個mode ga la
我係小魚兒 發表於 2012-6-12 12:50



    其實唔係真係咁有用
試過,識左就得架啦

TOP

其實唔係真係咁有用
試過,識左就得架啦
csw616472 發表於 2012-6-12 13:10



    我未用過....唔知有冇分別....
點都試左先 聽日...可能真係SHARP 左....咁可以唔駛換住...

TOP

本帖最後由 BB321 於 2012-6-12 13:23 編輯
我未用過....唔知有冇分別....
點都試左先 聽日...可能真係SHARP 左....咁可以唔駛換住... ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-12 13:11


要成像sharp, 好大程度上都要換過支鏡, kit鏡係冇咁sharp, 定焦會比較好
至於顏色機身可以幫到你就係改setting, 上面有d師兄影raw就係高一個層次的玩法, 想懶直出jpg就唔會咁做啦
仲有, 你起forum睇d相通通都係縮圖, 如果你要compare, 應該都用返咁上下size去compare

TOP