本帖最後由 BB321 於 2012-6-12 13:23 編輯
我未用過....唔知有冇分別....
點都試左先 聽日...可能真係SHARP 左....咁可以唔駛換住... ...
我係小魚兒 發表於 2012-6-12 13:11 
要成像sharp, 好大程度上都要換過支鏡, kit鏡係冇咁sharp, 定焦會比較好
至於顏色機身可以幫到你就係改setting, 上面有d師兄影raw就係高一個層次的玩法, 想懶直出jpg就唔會咁做啦
仲有, 你起forum睇d相通通都係縮圖, 如果你要compare, 應該都用返咁上下size去compare |