原來我POST錯相..
wingkps2 發表於 2016-10-16 11:34



    2奶屋企

TOP

回覆 211# jeremymak


有2奶就好了,,,,
候先睇到肥花.1635...好似碼碼地喎..

TOP

本帖最後由 tcbyxo 於 2016-10-16 11:48 編輯

回覆 195# manman1998

多謝師兄
新人,多多指教。

圖麗支鏡嚴重紫邊

TOP

本帖最後由 tcbyxo 於 2016-10-16 11:50 編輯

回覆 200# jeremymak

結婚後現在都很少出去影。
如果唔係入部 80D 都沒有出去影。

TOP

回覆  jeremymak


有2奶就好了,,,,
候先睇到肥花.1635...好似碼碼地喎.. ...
wingkps2 發表於 2016-10-16 11:40

http://www.the-digital-picture.c ... L-III-USM-Lens.aspx

好似好勁咁

TOP

回覆 215# jeremymak


    肥花個D可能係解毒測試黎

TOP

回覆  jeremymak

結婚後現在都很少出去影。
如果唔係入部 80D 都沒有出去影。 ...
tcbyxo 發表於 2016-10-16 11:46

入得多,影得多

TOP

回覆  jeremymak


    肥花個D可能係解毒測試黎
wingkps2 發表於 2016-10-16 11:50



    等多幾個測試

TOP

拉下老虎
jeremymak 發表於 2016-10-16 10:47


正是

TOP

本帖最後由 tcbyxo 於 2016-10-16 11:59 編輯

回覆 217# jeremymak

我 D 鏡全部都係舊鏡,沒有防振,最新果支都係圖麗(kit 鏡除外),好多時出黎都係振過貓王
同埋好耐無影,拿機手振。

TOP